Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Waluty
Reklamacje i zwroty

GWARANCJE I REKLAMACJE

  1. Gwarancja na sprzedany produkt konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.
  2. Oferowane w sklepie internetowym obuwie jest objęte 24 miesięczną gwarancją producenta. Odzież objęta jest 24 miesięczną gwarancją producenta.
  3. Jeśli otrzymany produkt będzie posiadał wady techniczne, został uszkodzony podczas dostawy lub jest niezgodny z zamówieniem, Klient-konsument ma prawo złożyć reklamację korzystając z rękojmi lub udzielonej gwarancji.
  4. Prosimy jeśli jest to możliwe dołączyć do reklamowanego produktu numer ID zamówienia w celu identyfikacji klienta-konsumenta.
  5. Reklamowany produkt, wraz z adresem kontaktowym i numerem telefonu i w miarę możliwości opisem wady, należy przesłać na adres: Marcin Uszak, ul. Marcinkowskiego 10h/8 , 66-400 Gorzów Wielkopolski. Przykładowy formularz można pobrać tutaj: Formularz reklamacyjny
  6. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni a klient zostanie poinformowany o sposobie jej załatwienia.
  7. Klient ma prawo żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę, wymianę, obniżenie ceny lub odstąpić od umowy.
  8. Sprzedawca w przypadku niemożności spełnienia żądania klienta-konsumenta każdorazowo informuje o przyczynie i sposobach proponowanego rozwiązania sprawy.

ZWROTY – ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klient-konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem tych wskazanych poniżej.
  2. Do kosztów, które ponosi Klient-konsument, o czym mowa w pkt 1 powyżej należą: a) w przypadku nie wybrania przez klienta-konsumenta tańszego z prezentowanych na stronie sklepu sposobów dostawy, klientowi-konsumentowi zwracana jest równowartość najtańszego ze sposobów dostawy. b) koszty bezpośredniego zwrotu towaru do sklepu ponosi klient. c) ponoszenie odpowiedzialności odszkodowawczej w przypadku zmniejszenia wartości towaru wobec sprzedawcy
  3. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przez jego upływem, na adres mail: admin@buty-mustang.pl lub listownie na adres sklepu. Przykładowe oświadczenie można pobrać tutaj: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
  4. Umowa zostaje uznana za niezawartą, a to co strony wzajemnie świadczyły ulega zwrotowi w stanie niezmienionym.
  5. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy na adres sklepu.
  6. Wraz ze zwracanym produktem prosi się o przesłanie  wydrukowanie Oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz konta, na które Sklep ma przelać należność.
  7. Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem świadczenia wobec klienta-konsumenta, do czasu otrzymania od niego produktu lub potwierdzenia jego nadania.
  8. Sprzedawca potwierdza Klientowi-konsumentowi otrzymanie odstąpienia od umowy.
do góry
Sklep internetowy Shoper.pl | Supported by CleverCode
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl